PBF w konwencji Soul Eatera

Dzień Śmierci- Piątek trzynastego

Ogłoszenie

Napiszcie o swojej postaci.

#1 2009-12-04 11:03:31

Shinigami

Administrator

Zarejestrowany: 2009-12-04
Posty: 16
Punktów :   

Przykład karty postaci

O jak wyglądać powinna karta postaci.

Imię i nazwisko:
Płeć:
Rasa(Broń lub Mistrz):
Siła:
Zręczność:
Wiedza:
Inteligencja:
Charyzma:
Prędkość:
Przystosowanie do ludzi w około:
Wygląd:
Charakter:
Partner:
Historia:
Pozostałe punkty:
Specjalne możliwości(za silne osłabie):
Ilość pożartych jaj kishina(po zezwoleniu moderatora, admina, lub jednego z synów i córek shinigami):

Każdy dostaje najpierw do rozdzielenia po 550 punktów. Meisterzy mają do rozdzielenia 600 punktów. A oto opis poszczególnych atrybutów:

Siła: To powoduje możliwość trzymania NORMALNEJ broni. Taka możliwość pojawia się gdy postać ma w sile 20 punktów. Siła jednak zwiększa również zadane obrażenia, i pomaga wytrzymać mocne uderzenie duszą. Aby zacząć zmniejszać obrażenia zadane przez cios duszy potrzeba 130 punktów zainwestowanych w siłę.

Zręczność: Ten atrybut zwiększa szansę na unik. Dzięki wysokiej zręczności można wykonać unik a następnie zkontratakować. Aby zrobić coś takiego należy posiadać 150 punktów zainwestowanych w zręczność.

Wiedza: Ten atrybut pozwala przewidzieć co stanie się za chwilę. Aby tego dokonać potrzeba minimalnie 100 punktów Wiedzy. Aby móc być bardziej pewnym przepowiedni potrzeba 140 punktów. Aby być jeszcze bardziej pewnym trzeba mieć 185 punktów. Aby doskonale znać się na tej rzeczy potrzeba 340 punktów. Aby być w tym mistrzem potrzeba 700 punktów Wiedzy. Meisterzy potrzebują do tego o 10 punktów więcej Wiedzy niż broń. A oto schemat: 110-150-195-350-710.

Inteligencja: Od tego zależy jak szybko będziemy się uczyć. Aby nauczyć się czegokolwiek potrzeba 5p. Dalszy schemat wygląda tak: 10-15-35-65-78-99-120-156-187-200-276-678

Charyzma: Od tego zależy czy ludzie będą cię słuchać. Aby można było myśleć o przyjaznych stosunkach z partnerem potrzeba 40 punktów Charyzmy. Aby próbować Rezonansu Dusz potrzeba 200 punktów.

Prędkość: To szybkość postaci (ogólna). Aby postać mogła pewnie wykonywać uniki potrzeba 100 punktów tego atrybutu.

Przystosowanie do ludzi w około: Pozwala to przyzwyczajać się do osób w twoim otoczeniu. Aby powoli się przyzwyczajać potrzeba 45pPDLWO. Aby robić to w średnim tępie potrzeba 70p. Aby robić to szybko potrzeba 128p. Aby robić to błyskawicznie potrzeba 350p.

Są również inne możliwości dawane przez atrybuty ale dla każdego są inne.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.tibianus.pun.pl www.ft-agh.pun.pl www.pracownicymzk.pun.pl www.cesaroki.pun.pl www.administracjagw02.pun.pl